Scenki edukacyjne – fundamenty teoretyczne do egzaminu


Ogłaszamy że na programie Trening Interpersonalny i Symulacje Eksperymentalne akceptujemy tu przedstawione tezy do pracy dyplomowej:

  • symulacja edukacyjna : „Literatura podróżnicza – spotkanie z innością” i „Kampanie wyborcze – działania perlokucyjne”
  • zabawa komunikacyjna : „Od miłości do nienawiści – Legia Warszawa jako fenomen społeczny” oraz „Małżeństwo w starożytności chrzescijańskiej”
  • gra komunikacyjna – „Żydzi w Poznaniu na przestrzeni wieków” i Gry Decyzyjne i „Obserwacja metod detekcji synchronicznej promieniowania podczerwonego zmodulowanego mechanicznie”
  • zabawa kreatywna – „Wizja przeszłości w „Potopie” Henryka Sienkiewicza” i „Projekt wycieczki turystycznej po obserwowanych zamkach krzyżackich”
  • gra strategiczna – „Postać kobiety antycznej Grecji w opiniach” i „Zwyczaje i obrzędy na podstawie „Opisu obyczajów za panowania Augusta III” Jędrzeja Kitowicz i współcześnie”
  • symulacja językowa : „Współczesne role kobiece kreowane w miesięcznikach „Poradnik Domowy” i „Twój Styl”” oraz „”Ziemia Obiecana” powieść Władysława Stanisława Reymonta i ekranizacji Andrzeja Wajdy”
  • zabawa komunikacyjna : „Igrzyska olimpijskie w czsach nazizmu. Berlin 1936” i „Status osób z zaburzeniami psychicznymi w aspekcie społeczno-prawnym”
  • symulacja biznesowa : „Czasopisma młodzieżowe w okresie transformacji w Polsce 1980-2005” oraz „Czego boi się współczesny człowiek? Refleksje o kondycji egzystencjalnej na podstawie seriali telewizyjnych”
  • gra kreatywna – „Wizerunki kobiety kreowanej w reklamie prasowej doby kultury konsumpcji” i „Stereotypy polsko-hiszpańskie”